because you can write on my skin

hello!
jag lever.
firade ju min fina vän emma i måndags, och hon fick världens pyssligaste presenten av mig. 
jag har gjort ett besök hos läkaren. leverfläckar som kliar, och eftersom jag tog bort två i november så åkte jag in och checkade igen, men dom såg finfina ut. men besöket slutade ändå med pencillin och kräm. utslag på huden. för det visade sig att jag har något som heter skrivarsjukan. because you can write on my skin. sjukt bra att jag åkte in alltså. 
imorgon väntar jobb och sen helg. ska träffa min fina vän moa imorgon. eftersom hon drar till thailand snart så måste jag ju passa på och träffa henne innan! 
lördagen ska tillbringas med emma. 
jag ska fixa gymkort på hälsobruket och min nya träningsvän är världens finaste mamma. ska bli sjukt kul att träna med mamma faktiskt, haha.


gammal bild på mig och mina sisters

intar sängen

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0