5 februari

hello! befinner mig just nu sittandes i min säng och chillar lite ska snart stoppa i mig nått i magen
. hade tänkt sova hur länge som helst idag efter den jobbiga veckan och helgen. trodde iochförsig att jag hade det, trodde klockan var minst tolv när jag vaknade och tänkte YES, så skönt att jag sovit ut. men näe, klockan va 08.55 och jag kunde inte somna om. great! inte har jag inte gjort något i onödan kan jag lova er, slappa är vad jag är bra på. var ju sjukt fint väder idag och jag tänkte ta mig ut en sväng, men tanken av att behöva ta på sig sexhundrafemtiosju kilo kläder fick mig att tänka om och stanna inne istället.
imorgon fyller min fina vän emma tjugo år ♥
och jag slutar halv ett (tror jag), jag ska tvinga henne att vara med mig imorgon!

nu väntar en räksmörgås och sen massa mys.


tog några bilder från fönstret, eftersom jag inte tog mig ut.
det är vinter i vika ni!

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0