26 februari

hello!
tyckte att det va dags för en update, för alla är ju säkert nyfikna på vad jag har för mig.
har hängt i soffan all night long med bulan och päronen. nu sänghäng. 
har inte gjort så mycket den här veckan, hängt med markus nästan hela veckan eftersom han varit hemma från jobbet med hjärnskakning, men även tränat. soft och skön vecka helt enkelt. 
inte varit mycket jobb nu eftersom det varit sportlov. kanske glömt säga att jag numera även är vikarie på en låg/mellan stadieskola. så nu är jag lärare och har fyrorna i engelska blandannat, haha. roligt att vara med lite äldre barn och inte bara ett till fyra åringarna. men veckan som kommer blir det jobb på både förskola och skolan tror jag. cash is king! '
helgen blev ganska soft, åkte till fröken hultgren och hängde med henne och weström igår. sjukt länge sen jag hade träffat dom så det va kuuuuwl! 
justja, jag har klippt mig också. så håret är numera kortare än innan. haha.
nu ska vi sänghänga och sen sleeepa. 

pöss
och en kram till världens bästa famor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0