YES!

men sjäääälvklart har jag gått och blivit sjuk. YES! bara älskar att vara förkyld och ha feber.
sänghäng är vad som gäller nu.
inget bra på tv heller.
kan ju inte bli bättre.
haha, fan så deppig jag låter. men tycker verkligen inte om att vara sjuk, har inte tid med det.
fredag imorn och helg, sköönt. in till cicci&dani imorn för danibanani blir ju tjugotvå. 
sen blir det lördagshäng med fina vänner hoppas jag på.
och bio på söndag med emma har jag bestämt! 






nu ska jag deppa.
hörsdå


Kommentarer
Postat av: eddis

hahah jasså ska vi på bio på söndag :D

2011-11-17 @ 18:03:31
URL: http://beautyofthedark.blogg.se/
Postat av: liiiiz

jadu eddis, jag tänkte det vettu. tror du om det? ;)

2011-11-17 @ 21:06:49
Postat av: eddis the mother fucking star

det låter greeeeat :D 18.30 är den i gusum ;)

2011-11-18 @ 17:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0