yes, i'm back. but for how long?

eftersom att emma tjatar så mycket får jag väl helt enkelt göra som hon säger och börja blogga igen. 
ja, vad har nu hänt under tiden sen jag bloggade senast, vilket jag nu såg va i januari i år. det är nog väldigt mycket som har hänt. det mest händelserika som hänt är nog att jag gått och tagit studenten och är inte längre hänger i skolan (saknar klassen, kan jag flika in med) och kallar mig själv numera arbetssökande. fast sitter inte bara hemma på röven och softar hela dagarna, fast man kan tro det. händer faktiskt väldigt mycket i mitt liv även fast jag inte har jobb. eller har ju hängt på frita ett par dagar nu som fritafröken, och byter av det lite lätt med idrottslärare imorn och nästa vecka fröken på 5årsgruppen, så lite jobb är det ändå. och söker gör jag ju,
sen har ju emma och jag big plans på gång som kommer bli sjukt bra, och ni kommer troligtvis  få höra mer om inom en snar framtid. 
livet flyter på väldigt bra faktiskt, soft och härligt.  tränar dessutom som aldrig förr med bästa fuuutbollslaget, (ska ju kunna kötta på bra i april) så man ska passa sig. 
påtal om träning hade vi kost/hälsaföreläsning igår med laget och vi ska numera leva på knäckebröd och havregrynsgröt. haha, närå. men nästan, jäklar va fit vi kommer bli asså! 



hängde lite i skogen idag med sis och cats, så dagen i bilder. 




vi hörsdå.


Kommentarer
Postat av: bästa emmmiis

åhh vad duktig du är liz ! nu förväntar jag mig minst 10 inlägg om dagen. :DD

2011-11-16 @ 13:53:46
URL: http://beautyofthedark.blogg.se/
Postat av: Ludd

Det var tamejfan på tiden! :D

2011-11-16 @ 15:10:06
Postat av: Anonym

kände det med Ludd!



Visst är jag emma, så sjukt stolt över mig själv! du, tio räcker inte!



:DDDDDDDDDDDDD

2011-11-16 @ 23:33:22
URL: http://anderssonlisas.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå lycklig jag blir när min favvobloggare är tillbaka! GOOO LISIS

2011-11-17 @ 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0