NYTT ÅR & NYA TAG!

jahopp. då var jag här igen. mina såkallade vänner har tvingat mig att börja blogga igen. och klart man stället upp för laget, så nu ni. nu blir det åka av! 10 inlägg om dagen är mitt nyårslöfte. får se hur länge jag håller det! ligger i fru hultgrens säng och hänger lite med mr. Eddis, fellesnusarn, linda "stor-yumme" weström och mrs. gustafsson. linda är sexgalen och ser på porr. nu kom hon. alla älskar felle som tog med sig 5 tom&jerry påsar. gaggert luktar fis. emma är bäst som alltid. jag själv pillar naveludd. detta är inget bloggrape, jag skriver detta helt från mitt hjärta. jag älskar mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ohyes äntligen är min favvo bloggare tillbaka! din blogg äger, du är så ärlig man märker verkligen att allt du skriver kommer från hjärtat! snygga skor på designen, vad är det för märke? pussssigulli

2011-01-07 @ 11:40:06
Postat av: Hönapöna

oj, det var inga stilettklackar på dessa pjucks inte... streetlillis! Puss Hönis

2011-01-11 @ 11:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0