15 december

befinner mig just nu sittandes i min säng. ska ner och hoppa in i duschen nu tänkte jag. sedan väntar mys & film. morgondagen är planerad så att jag tar mig in till norpan för ett nytt försök att handla julklapparmed sis. skulle tacka han där uppe om jag blev klar med alla julklappar imorgon. förmodligen blir jag inte det. 
kan även tillägga att gårdagens träning känns och jag kan knappt lyfta armarna. nacken är helt paj. plus hela ryggen, och jag tänker böna och be för massage av min kära mamma. jag menar, hon är ju trotsallt utbildad massör. då får hon ställa upp tycker jag. 

cut my hair today, lite sådär lagom skönt till jul med nyklippta toppar. 

okej, man ser inte så mycket. men sa adjö till ungefär fyra centimeter. 


vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0