sjunde december

skrev ett inlägg den femte december som jag missade att publicerade.
haft mycket annat för mig än att blogga nu helt enkelt. drog på mig en jädrans förkylning efter att varit fröken hela förra veckan och myst med söta 'snoriga' barn. eftersom att jag varit förkyld blev min helg slapp&skön. sis kom hem från stockholmo i söndags och då passade vi på att äta julbord när hela familjen var samlad, så familjen plus farmor&farfar åt julbord i gryt. mys. 
måndag kväll blev dock inte lika mys, blev troligtvis smittad med vinterkräksjukan eller som vi tror nån typ av matförgiftning av julbordet för fem av oss har ja, hängt över en hink sen måndags kväll. men nu mår jag bra igen, så svårt att tro att det var vinterkräksjukan. skulle jobbat idag också, men icke. får hoppas det blir jobb nästa vecka. 
kom nu på att jag inte köpt en enda julklapp, skäms! måste göras. 
dags att fylla på magen lite nu efter en och en halv dag utan mat. 

vi hörs



Kommentarer
Postat av: cc

när ska vi köpa julklappisar ? =)

2011-12-08 @ 16:47:06
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0