12 december

hello!
det blev inget jobb idag. så familjen körde på en dag i norpan för att inhandla klappar. pekade faktiskt ut några fina jag önskar mig, så nu får vi hoppas att jag varit snäll. 
var supertaggad för träning idag nu när jag inte tränat på ungefär två veckor eftersom att jag varit sjuk. men tror ni att det var någon träning då? NEJ! såklart inte.  så pappa tröstade mig med idén att vi skulle gå och träna på gymmet imorgonbitti innan jag börjar jobba. 
någon liten själ kanske undrar hur klappjakten gick för mig. 

vi säger två tummar upp och jagvet inte världens charmigaste bild! men so what.

klappar blev det. men bilder på inslagningen kan ju avslöja mycket och jag vet ju att några i familjen checkar blorren sometimes. så en bild får räcka för dagen.




hörsdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0