AAAAARRRTOOOOOON!

japp, nu har även jag fyllt då. bättre sent än aldrig får man ju faktiskt säga. och tänkte slå till på stort med ett blogginlägg också, eftersom min kära vän björnskiöld klagar så dant! och här sitter jag nu men smörgåstårta i magen, sista gästerna gick för en stund sen. föröskte svara på alla miljontals logginlägg, men lyckades inte så bra, jag menar alla är ju värda ett enskilt tack! kom inte så långt, ögonen säckar snart ihop!
Dagen har varit great, sång imorse som vanligt ♥ + paket. fick mycket fint, kläder, pengar, smycken, halsduk, väska jaa nivet precis! nödvändiga saker. har inte riktigt känt på det riktiga artonlivet än, vet inte om det är så spännande som det verkar. i helgen hamnar jag troligtvis på krogen, känns som ett måste! nu ska kudden få sällskap!

tack till alla som gjorde min dag super bra! ♥

pusss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0