some new things in the closet


detta är dom senaste inköpen. skor, nilson. jacka, jc och tröja hm.
fick även med mig ett par tights och en typ klänning från monki men kameran dog och jag är trött så det fick ni minsann inga bilder på, men ni klarar er.

det var skönt att komma igång med träningen faktiskt, riktigt roligt också. lagfest på lördag ska bli kul också.
imorgon är det bara dans i skolan för mig, slutar efter den. ska ta tag i mitt liv efter dansen och gå och skriva in mig på körskolan. så imorgon blir det gjort. Blir även en sväng på stan med syster och mamma när jag slutat. ingen shopping för mig, spara lite pengar ska man väl också göra! lite plugg ska jag hinna med imorgon också, ska jag nog kunna klämma in.

nu så är det dags att dyka ner i sängen. sweet dreams.


Kommentarer
Postat av: Oscar

snygga kläder! Bra Lisa, bara boka in och köra snart då!:)

2010-10-21 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0