mycket på gång

godkväll får man väl säga!
sitter nyduschad i min säng och tänkte snart dra igång en film och försöka sova.
Hade bara dans idag i skolan, tog mig ner till stan för att köpa ett litet paket till ivonis och fick även med mig ett par boots hem klumpiga och fina! (som jag visar imorgon). Satte mig på bussen hem och gick och köpte mig ett par strumpbyxor och en as mysig filt som jag ska gosa med sen! satte mig sedan i frisörs stolen och blev klippt, koort (tycker jag) men skönt att få bort det slitna. ni ska få se resultat imorn!
har även köpt mig en ny jacka häromdagen, en typ kappa men vet inte om jag ska ha den, aaaah beslutsångest!
Imorgon så är det mys i hultgrens stuga med henne och emma, ska blir hur mysigt som helst. Bada tunna, äta gott och göra allt det där ni vet. kommer bli great!
På lördag så är dags att fira ivona hos henne och sedan utgång på det och det kommer bli sjukt kul!

nu är det dags att slänga sig i sängen.

good night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0