bästa teammates

hej mina trogna läsare!
bad update, menmen.

Igår var det gif fest i gusum och dagen började med prisutdelning klockan två där jag fick två priser och ska ärligt säga att jag blev riktigt chokad men samtidigt riktigt glad, trodde aldrig att jag skulle få priser. men det var roligt att bli framröstad av mina teammates, det var priset som kändes bäst att få.
Sedan hem och käkade och slängde i hårfärg i håret som innan var råttfärgat. så nu äre mörkt. Blev stressigt och gawa skjutsade oss till malin där det var förfest och där alla goa och härliga brudar var(dock kunde ju inte alla vara med). Sedan ner mot viran där det dansades riktigt mycket. Riktigt rolig kväll faktiskt, och somnade gott i hultgrens säng inatt :)

idag mådde jag alldeles kanon, lite ont i huvudet imorse bara. Hr pluggat lite idag och ska nu gå och hänga med kusinern som är här. Blir nog att ta mig ut och övningsköra en sväng med gawa sen också, har ju trotsallt min första körlektion på tisdag. haha!

tack för en toppenkväll bruuudar.






bilderna är lånade av lalla.
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0