Söderhamn sa jag.

oj, såg nu att det var 6 dagar sen senaste uppdateringen. inte bra!
men har haft annat för mig och inte haft något intressant att blogga om. Men nu är jag här igen!
Helgen var ganska ovärd, kunde lika gärna ha hoppat över den.
Just nu packar jag resväskan och ska bege mig mot Söderhamn imorgon, hälsa på släkten. Ska bli skönt att komma bort ett tag nu faktiskt, lätta lite på hjärna, hjärta och allt annat nivet. Vet inte riktigt när jag kommer hem, inte bokat något tåg för hemresa än, men antar att jag kommer hem fredag eftermiddag eller lördagmorgon.

nu ska jag packa ner sista sakerna och sedan dra igång en film.
vi kommer nog höras imorgon ska ni se!


dessa sötnosar ska jag mysa med nu i veckan.



later och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0