inte alls roligt att åka tåg.

jag är framme och klarade tågresan plus byten också, trodde jag aldrig!
dock riktigt tråkigt att åka tåg kom jag på idag. dessutom blev det nått fel på tåget två gånger mellan norrköping och katrineholm, stog stilla i sammanlagt fyrtio minuter och jag höll på att missa tåget jag skulle byta till i stockholm, sprang där med väskan och försökte hitta rätt tåg. haha.
kidsen sover och jag och kicki sitter och nördar vid datorerna och kollar på DH. Såg även nyss en bilist som åkte en liten sväng över grannens gräsmatta (måste ha missat vägen helt), herregud. Tänkte avsluta kvällen med en film innan jag kryper ner i sängen.
Imorgon väntas kanske lite shopping, mat hos bästa mormor och leka med kidsen såklart.
äe inget mer att säga.

godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0