bakat en kaka

kom precis hem från my, va där och hängde lite med henne, felle och linda. muchoo nice.
Imorgon är det tänkt att det ska bli en tripp till linköping med några av the girls. Shoppa lite grann, och sedan ska my och jag kolla på fotboll. och vad som händer på kvällen är fortfarande ett frågetecken. jag vill hitta på något kul nu när jag ska åka iväg och är borta nästa helg liksom. så jag ska nog ta och hitta på något roligt.
idag har jag, cicci och dani bakat och lagat mat. Kolakakor, kladdkakemuffins och kycklingwraps, riktigt gott och nu känner jag mig 6997789 kg tyngre, haha. men det får jag springa bort på söndagens match.
nu ska jag dyka ner i sängen, dra igång en hederlig och bra film och sova hur gott som helst.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0