which shoes?

det är söndag och jag känner mig helt seg. Jag slappade med felle och olle igår, somnade tidigt och sov länge. hur kan jag då känna mig seg?
Idag bestämde jag mig att ta tag i plugget, men det gick ju precis som jag trodde. Ingenting gjort! precis som det ska vara, gör klart allt dagen innan. haha. Idag har jag bara slappat, ja ni vet hängt i soffan, ätit och suttit här. Snart dags att laga mat och sedan inta soffan för kvällen. mysweet kommer ikväll nångång också, mys.

Imorgon är det dags för skola igen efter en vecka i idre, men går ju bara en vecka i skolan sen är det ju lov igen. Efter lovet är det även 6 veckor praktik, moa och jag ska vara idrottslärare på skolan med mulle. roliga veckor att se fram emot. haha. så det är ganska slappt i skolan just nu. Tänkte även ta en svängom på stan imorgon för att köpa nya converse. Tvättade mina i tvättmaskinen, men dom blev inte rena någonstans. Antar att det måste vara ett tecken på att de är för slitna och att man måste köpa nya. Men frågan är om man ska ha låga eller höga, och vilken färg?



det lutar åt låga vita, tror jag?


matdags, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0