GEMIGVÅRGEMIGVÅRGEMIGVÅR

bloggen blir inte som jag vill ha den, har suttit och pysslat med en ny header. Men det går inte som jag tänkt mig. Men nu har jag bestämt mig att ta tag i det nån annan gång. haha!

Ja, nu var det ju ett tag sen nu hörde något från mig. Men jag mår kanon, eller nu överdrev jag. Jag är förkyld och känner mig lite hängig. Men jag har absolut inte tid att bli sjuk nu, nästa vecka väntar ev träningsmatch och så åker jag till idre med klassen den tjugoförsta mars. Jag är sjukt taggad till idre resan. Var ett tag sen jag va i fjällen, så nu är det dags igen. Vi ska ju även ha en heldag i yxbacken på onsdag, lite bra uppvärmning. 

Idag fick jag lite sovmorgon, åkte till parken och kollade på fotbolls sm. Superkallt så kollade bara första halvlek. Efter skolan kom systrarna och hämtade upp mig så blev det en sväng på stan. Roligt att ha big sister home. Inte varje dag hon är hemma. Mia och jag tog en sväng till hemköp förut dör vi inhandlade naturgodis. Så jag har fastnat i soffan och suttit här ett bra tag.

something to eat, yes!




from h&m.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0