results



där har ni resultatet på färgen på håret. Syns inte så mycket eftersom att jag nästan hade den färgen på håret innan. Bara att det som var kvar av de blonda slingorna och utväxten är borta. Det är även lite mer glans i håret nu. Håret är mörkare i verkligheten med. Men gaaash va slitet håret är, bella kom hem och klipp mig! Klippte ju lite grann på topparna igår. men vågade inte klippa det uppklippta håret ifall att det skulle bli hackigt.

Igår åkte jag till emma med bästa brudarna, kollade på melodifestivalen, snackade och spelade spel. Rund elva fick vi för oss att alla skulle åka ner till viken, hamnade hos gagga där vi spelade ännu mera spel. Sedan kom robin och lukas en sväng också. Klockan två kom bästa pappagawa och hämtade mig, emma och cicci som var på dsson. blev bästa söndagsfrullen förut , och emma åkte för en stund sen. Dagens planer är träning halv två och sedan kanske kolla match i sörping ikväll. får se hur det bli med det. Nu ska jag och gawa hämta big sis vid bussen.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0