loser

Biggest loser på tvn och pappa, jag och cicci hänger i soffan. Dags att åka till ica snart och köpa glass, mums. Kanske ska tuta och köra lite med pappa också, får se. Känner att jag måste komma igång lite med körandet.

veckan har gått fort, redan fredag imorgon. Då blir det svenska och sedan besöka tandläkarn för att kolla in bilskroten jag har i munnen + slänga dit lite gummisnoddar. känns jätte bra, verkligen. jag tar snart ut tandställningen själv med en tång eller nått. Jag överlever väl ett tag till kanske.
Imorgon ska jag även börja packa lite grann så att jag inte sitter där söndag morgon och inte packat nånting. Skulle egentligen vara typiskt mig.


hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0