ge mig sommar.

jag lever,
min dator är har inte varit som den ska. Har skrivit tusen inlägg men datorn har dött innan jag hunnit publicera dom. Därför har jag väntat tills min dator är som den ska vilket den är nu, i guess.

Kan säga att jag mår kanon iallafall, är dock skoltrött. vill ha sommar. det är galet vad jag längtar till sommaren. Jag ska göra den till den bästa sommaren någonsin, visserligen säger man nog så om varje sommar. Det positiva med skolan är att vi har väldigt några "skolveckor" kvar. Vi ska till idre vecka tolv med klassen. Påsklov, sex veckor praktik och ja. efter praktiken är det nästan sommar. jamen slutet av maj iallafall. jag ska nog inte klaga.

Brist på fantasi, därför ska jag återgå till tv'n.

later homies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0