dating in the dark



god lunch med mamma på lillablå. sedan vidare till vårdcentralen, farbror doktorn kände och kollade lite på min hals, checkade in några födelsemärken som ser konstiga ut. Till sist det värsta blodprov för att kolla om jag någon infektion i kroppen eftersom att jag är förkyld så ofta. hatar nålar! jag överlevde iallafall. gick förbi cicci på valdixi på vägen hem, stannade där och pratade en stund och traskade sedan hemåt, hann ta en bild på vackra, snöiga viken också.
Skippade dagens träning idag med, jäkla förkylning. Vill inte bli mer förkyld och missa idreresan. Får se hur det blir med träningen imorgon.
Imorn är det dags för yxbacken med hela idrottsprogrammet. ska bli kul faktiskt !
dags att plocka fram lite kläder till det kanske.

Just nu kollar jag på dating in the dark, helt sjukt kul. haha.

Nu ska jag busa med cicci.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0