tvmys


vill ha sommar, nog med kyla nu. bad, sol, värme? jatack.


det blev en tripp till staden tidigt imorse med cicci och pappa, cicci skulle vara at the hospital vid elva, sen bar det av till hageby c för att undersöka om det var något att ha. svaret är nej enligt mig. Men det inhandlades en mineral concealer. Får se om det är något att ha!

det har blivit en riktig slappdag, film, soffa och godmat. + en liten brevbärartur åt pappa med cicci, haha.
Nu sitter jag i soffan med mam&pap och kollar på tv, hoppas på en film sen.
Imorn ringer klockan vid åtta, ska ta en morgonpromenix då är det tänkt, om jag kommer upp då villsäga. Men det ska nog gå. Sen när jag kommer hem blire gröt frulle med ciccibus, haha. Sen kommer syster hem imorn också, jag som saknat henne så! Varför skulle hon flytta ända till stockholm?

tv nuva, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0