planked steak

nu har familjen andersson fått för sig att göra plankstek, så fram med plankerna och mosa potatis och skiva köttet, släng på en klick bearnaisesås, klarrt! mums.

Slappat idag, som alla andra dagar på lovet. sånt gillar vi! Mia har även kommit hem så nu är det full fart. Drog fram skidorna med ciccibus idag igen, jobbigt och kallt!
Imorn är det tillbaka till rutinerna, men ska börja morgondagen med ett besök hos mina favoriter, tandläkarna! Det pratas om att dom kanske ska dra ut tänder på mig snart för dom har nu efter ett halvår upptäckt att mina tänder inte får plats, det kunde dom kommit på lite tidigare tycker jag. Men kan glädjas av att det blir fint efteråt! :) 

PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0