knutgubbe var detja

igår var det knutgubbe, första gången jag gick knutgubbe. Faktiskt roligare än vad jag tänkt mig, men om man ska gå nästa år så får man minska lite på alkoholen. Vi var dessutom skitsnygga och borde vunnit förstapris om man frågar mig! haha. var ute och gick bland alla husen ganska många timmar och hamnade tillslut vid viran. när det var slut traskade jag och rebecca hem till emma som redan var hemma, somnade ganska snabbt och vaknade tidigt och gjorde bästa frullen med bacon, muummaa! Kom hem skapligt från emma och har bara slappat hela dagen. kortsagt var gårdagen tummen upp!

haha, cute.


nu ska jag slänga på mig lite andra kläder och fixa mig lite för att sedan åka ner på viken och fika med cicci och dani, myyysigt.
Hörs later hooomies.

Kommentarer
Postat av: Myran

haha den där skylten står nere i våran hall :O

2010-01-17 @ 19:38:31
Postat av: lisa

haha, varför då? vem tog hem den till er? :D

2010-01-17 @ 21:12:10
URL: http://anderssonlisas.blogg.se/
Postat av: gg

haha de blev ju precis som vi sa innan, att skylten skulle hamna nånstans,xD dock vet ja inte riktigt vart de var vi tappade bort den, men nu vet vi ju var den är iaf ;D

2010-01-17 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0