hemsöborna sucks

befinner mig i sängen och pluggar lite. Har bokredovisning / diskussion om boken hemsöborna imorgon, som kan vara den tråkigaste boken som existerar. är snart klar och då blir det soffan, kladdkaka och wallander - dödsängeln, yepp! mår förövrigt väldigt bra också, tror att förkylningen har försvunnit. Så nästa vecka är det dags för träning igen. längtar faktiskt. snart dags för stegeborgscup också, 29 januari. undrar hur det kommer att gå, men återstår att se.

innan jag slänger mig i soffan tänkte jag bara säga, sommarjobb cheeeck! Blir att jag hänger i kiorren i viken denna sommar också. sälja glass är gejer det. ser fram emot det faktiskt. och det skulle inte vara fel med sommar nu! sjukt trött på vinter och kylaaa.


gammal bild från sommaren 08.



later,
PUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0