eighteen years celebration




det blev fågeldansen och sen var vissa uppklädda!

Igår var det alltså linnéas 18års fest, riktigt trevligt faktiskt! det blev lekar, efterrätter och mycket annat kul. Måste tacka alla för kvällen och framförallt linnéa :) . Jag och emma kom hem till mig runt två då blev det film, men slocknade ganska tidigt.

Idag sov vi väldigt länge faktiskt, riktigt skönt. blev stor frulle och robinson till det. nu sitter jag i sängen och har inte riktigt gått upp riktigt. Men det låter som pizza och nya wallander snart, ryktas även om fotboll vid fem. Får se om jag hinner.

Nu ska jag ringa pizzabagarn.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt snygg bilder lisa. :)

2010-01-04 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0