se upp i backen!

har inte haft lust att uppdatera nu på ett par dar. Men nu är jag här!

Jag säger bara att ha börjat skolan igen är så mycket tumme ner så det inte är klokt. Jag är så opepp på skolan som man kan vara och vill helst bara resa bort ett par månader och komma tillbaka när det är sommarlov! hoppas på att den här treminen kommer vara lika slapp som alla andra terminer på jb.

Igår var den nog emmas och min otursdag, stog och väntade på  bussar som aldrig kom, vi båda började nästan gråta som barn vid söder tull för att vi frös så himla mycket, haha! Väl hemma blev det myskläder och god mat med la familia! Senare kom emmis då blev det fruktsallad och glass och en wallander film på det. När vi vaknade imorse blev det största frullen till ännu en wallanderfilm. Mätta och glada slängde vi på oss varma kläder och kängorna och tog med oss ciccibus till den berömda slalombacken där pappa, mamma och nåra grillade korv. Så vi fyllde magen med korv och åkte även lite madrass, skulle ge oss på ett försök att ta liften upp medans vi satt på madrassen. Vilket inte gick, så vi fick åka skoter upp lata som vi va!
Nu är frågan vad kvällen har att erbjuda, återstår att se. Ska fixa till mig lite grann tänkte jag.








later


Kommentarer
Postat av: edvard

rolig dag i backen ! haha

2010-01-09 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0