cup, japp.

frullen är uppäten. Kollar reprisen av let's dance. Ja, jag har tråkigt.
Tänkte gå ut en sväng förut, men termometern fick mig att tänka till - 18. kändes inte lockande för fem öre. Intog hellre soffan.
Igår var det cup i sörping, gick faktiskt hur bra som helst, kom två i våran grupp och går alltså vidare till söndags finaler och allt detdär. Bra jobbat giirls! Var kvar ganska länge och kolla på cupen igår, tog två bussen hem. Bussen vi skulle åkt med från stan hade gått sönder och vi stog ute ganska länge och vänta, men då kom bästa busschaffisen och plockade upp oss. Jag älskar honom för att han kom pch hämtade oss, jag hade frusit ihjäl annars. Bussen va jätte sen, kom hem runt tre och då kom bästa pappagawa och hämtade mig vid vammar. Jag fick tydligen inte gå hem i -20. haha. 
Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem med semlor, mumms. Sedan blir det att åka in och kolla när viken spelar cup.

Hörs laaaatero hoomies.

PUSSSSY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0