almost over

lovet är snart slut, och jag har nästan inte gjort någonting på lovet. Fort det går alltså. Är inte skolpepp för fem öre, men blir tandläkaren på torsdag halv nio så missar förmiddagen i skolan, luckyme. ska dock diskutera hur vi ska göra med tänderna, blir troligtvis att dra ut tänder? vill helst bara att dom tar ut skroten ur munnen på mig redan på torsdag. Men får nog stå ut i ett år till om inte mer.

Imorse gick jag och mamma till farmor&farfar och fikade, sedan hem och kollade film och sedan fick jag och cicci för oss att dra på oss längdskidorna och åka ett varv i skogen bakom oss, lyckades med snyggaste vurpan och landade rakt på en stubbe och trodde att jag brutit armen. men hem kom vi hela som tur va. Duktigt av oss tycker jag allt :)
Mamma och jag är sugna på att lämna sverige för en vecka i vår och kanske ta oss till grekland, vi har spanat lite på resor idag faktiskt, fast hela familjen ska med då såklart, man ska inte släppa iväg mig och mamma på egen hand kan jag säga! saknar verkligen värme och sol!

Precis myst vid soffan med päronen, tänkte att jag skulle fortsätta med det eftersom inget annat verkar hända.
men imorn är tanken att jag ska träffa emma liksom sista dagen på lovet. Känner att n¨got måste hända nu sista dan innan rutinerna är igång igen. suck!

hörs, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0