19 januari

familjen sitter bänkad i soffan, kollar på handboll och skriker. jag är fortfarande lite sjuker. förkyld och ont i huvet. ovärt att gå till skolan idag, pt-projekt och jag och andreas hade ett möte med vår adept på en kvart. det enda. men han är klockren och sjukt rolig så ser fram emot dessa nio veckor med honom!
Igår fick jag reda på att jag inte kan följa med till romme den 29 jan, för då är det stegeborgscupen som jag ska vara med på antar jag. eller måste först och främst bli frisk. Men det ska jag nog bli ska ni se. Men var grymt pepp på romme.  Nänu är det spännande på handbollen.

tänkte slänga in lite bilder från gårdagens idrottslektion på himpan, skridskoåkning.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0