13 jan

idag mår jag inte alls bra kan jag säga. Halsen gör ont, öronen gör ont och huvet sprängs snart, känner även att febern börjar krypa fram. vill inte bli sjuk! Kände att det var bäst att stanna hemma från skolan idag, kanske mår bättre så att man kan åka in imorn. Återstår att se. Har precis ätit en macka och kollar på film nu, ska snart klä på mig och knalla ner mot resec och sätta mig på bussen till viken. Mycket skönare att ligga och vara sjuk hemma. Idag antar jag att det blir massor av filmer och sova väldigt mycket, kanske tillochmed tar mig till gusum för att kolla på träningen ikväll? :) får se hur det blir.

PUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: ee

usch så du blev också sjuk nu pullan. jag mår i alla fall bättre idag. men jag ska upp och kolla på träningen idag i alla fall. ska du med? :D

2010-01-13 @ 12:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0