glass&varma hallon


helt galet gott med glass & varma hallon.

har precis smällt i mig just glass & varma hallon. mums! Befinner mig i sängen och ska göra ett ryck och börja städa rummet nu. men kände att made in sweden lockar mer än städning. Men måste tyvärr göras innan jag somnar. Kan ju även berätta att jag har sjukt ont i ryggen efter träningen igår eller om det kanske var utav kullerbyttorna på idrotten, haha. Sen finns det en chans att jag har sträckt vaden, och har cup i helgen. Men somsagt, det man inte dör utav det härdar man. be a man!  
Imorgon är det kort skoldag, iallafall för mig och emma. Snälla lena sa att jag och emma inte behövde komma till svenskan eftersom vi har redovisat våran bok. Så slutar efter lunch, då ska jag bege mig ner på stan och lämna tillbaka den gråa skjortan jag köpte på gina. Kände att den inte kommer bli så användbar som den andra. Så det är morgondagens planer. Inga planer för kvällen dock. Men något ska jag nog hitta på.
Tillbaka till tv'n.

PUSSY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0