precis som det ska vara

det är lov och visst har jag haft tid att uppdatera, men orken har inte funnits där.
nu har jag tvingat fram orken för ett kort inlägg innan jag somnar som ett barn. Lovet har varit slappt och jag har mest umgåtts med cicci tror jag, även med bästa brudarna på en liten melkes vistelse en måndag kväll om jag minns rätt. Det har även blivit bio, lite shopping och hängt med bästa bfriend. Ett riktigt slappt och skönt lov, precis som det ska vara. Men det är inte slut än.
Dagen har tillbringats hemma för det mesta, men tog mig sedan till sporthallen och kollade på innebandy med olivia, då viken vann också. Annars har kvällen inte varit mer intressant.
Imorn har jag och my planerat en fet chillkväll "med massa slisk, och utan smink och mysa i täcken och kolla film och snacka och vara uppe jättesent" som my sa. Så kommer min lördagkväll se ut och det gillar vi.
Nu har det blivit längre än vad jag tänkt mig.
No it's time for bed.

lateroo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0