jaa, farsan var bra.

nu är ju lovet äntligen här, men denna lördag har varit allmänt långtråkig. Varit sur nästan hela dagen. Det har endast blitivt söskottning, det är galet mycket snö. börjar bli riktigt trött på snön nu faktiskt. Kvällen kommer bli bättre eftersom att min sötnos kommer hit och myser med mig. Pappa har ju införskaffat sig en projektor och en jätte duk så det blir nog häng i soffan ikväll och förmodligen melodifestivalen. Sedan kan man hoppas på att mamma gör något gott och ätbart, haha.
Lovet är för mig helt oplanerat, har ingenaning om vad jag ska göra. Känns ganska skönt ändå, kan ju dock bli ganska tråkigt om man inte kommer på något. Men jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt. Tänkte att jag skulle ta mig till stan någon dag i veckan för att bränna lite pengar, känner att jag är värd det. haha.

Igår tog familjen en tripp till norpan, cicci och jag tittade på bio, farsan. och väntade sedan i typ två timmar på mamma och pappa som var på tomas ledin. ganska boring. Farsan var faktiskt bra, eller väldigt rolig i alla fall. Vi hann med en liten runda på stan innan bion också, det inhandlades en typ oversize tshirt. välbehövlig.

Nu sitter jag i soffan och kollar på os med mina päron. Snart dags för fruktsallad har jag hört rykten om, mums.
nu ska jag fördriva min tid med något roligt och vänta på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att jag och pappsen kan åka och köpa onyttigt och hämta upp mysweet vid bussen sen är det dags för mys på hög nivå.


galet mycket snö


oversize


latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0