spinningdags


mjurre & emmert.

idag har vi hängt i yxbacken på förmiddagen, men ungefär 150 tioåringar. ni kan ju tänka er själva hur det är! haha. pjäxor skulle på, upp med barnen i backen. Springa efter dom när dom skulle ner i backen eftersom att dom inte kunde stanna. vilken dag säger jag bara! men jag höll mig mest till grillen och fixade käk till kidsen. Luktade som en askkopp på bussen hem. haha. Ska dit på torsdag förmiddag också, då åker skidorna på och överlåter grillen till grabbarna.
nej, men det var faktiskt roligt idag :)

nu ska jag slänga på mig träningskläder och faktiskt ta en liten joggingtur till gymmet där det blir spinning med laget. har ju tur att det inte är så långt till gymmet. haha.

later


Kommentarer
Postat av: robert

glöm och dröm att vi sköter grillen. ; D

2010-02-09 @ 21:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0