snöstorm

jag tycker inte om snön längre, nu är det på tok för mycket snö. och ni stadsbor kan sluta klaga på snön för vi på landet har minst dubbelt så mycket snö som er. så put a sock in it! Idag var bussar inställda eftersom det är /var snöstorm. Men kom iallafall hem. trångt och varmt var det på bussen kan jag säga.
Nu har jag precis slängt i mig kyckling och sallad, och ska snart dra mig mot träningen. Men sitter och funderar på om jag ska packa utekläder, för det finns chans till att vi ska löpa ute i löpardojjor och pulsa oss fram i snön. Kommer jag blir sjuk? troligtvis. Har inte varit med och löpt någongång pågrundav förkylning, ser ut som att det här blir första gången, vem vet. kanske sista också, kanske ramlar i en snödriva och fryser ihjäl. who knows!
Dags att packa så att jag inte missar samlingen, hoppas jag överlever träningen.



pusssycat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0