pain

ja, nu är lördagen förbi och jag är trött. Viken har varit svart några gånger under kvällen, ja precis. Strömavbrott. men det var inget hinder för att kvällen skulle  bli enligt my's plan. Det blev soffhäng med my och linda här, bättre än inget. vi hann klart med kladdkakan innan andra strömavbrotts attacken. hah. Vi kollade film, och ja prata. Nu ligger jag i sängen och har en fruktansvärd värk i ryggen och benen. Vad har hänt? Jag gråter snart av smärtan. Kom på idéen att sova bort smärtan vilket jag tänker köra på. Hoppas på att det är bättre tomorrow.
Imorgon är det söndag vilket är min hederliga slappdag, plus träning också. ska nog bli en bra söndag. Studiedag på måndag också, gillas!



aj, pain.

goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0