new

Har precis gosat ner mig i sängen. tänkte kolla på några ph avsnitt som jag missat, bara för att fördriva lite tid. Är helt klarvaken och inte det minsta trött. Vilket jag borde vara efter en skoldag som bestog av fotbollsträning och sedan idortt, och därefter gå på stan från två till sju. Gick på stan med mia och kom hem med lite grann i påsen. Två skjortor och en oversize cardigan. 
Igår var det slutspel i stegeborgscupen, vi kom trea av tolv lag. inte dåligt alltså. Väldigt nöjd med våran insats! Efter cupen blev det mys på hög nivå med sötnos. Tummenupp. 
Skola imorn, endast träning med våran adept. Soooovmorgon är det enda ord jag får fram! <3

 


pusss&natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! Vart har du hittat allt? :)

2010-02-02 @ 16:55:09
Postat av: lisa

gina tricot & monki.

2010-02-02 @ 18:57:40
URL: http://anderssonlisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0