inte långt kvar nu

nu tänkte jag försöka blogga lite, min dator funkar inte riktigt som det ska. Den stängs av lite då & då. inte långt kvar nu och jag är riktigt taggad för lov faktiskt, bara en skoldag kvar nu innan lovet. Imorgon är det dessutom kort skoldag, halv nio till halv tolv. Det gillar vi. Vet dock inte vad lovet har att erbjuda, mycket slappande antar jag att det blir. 
Jag har lite dålig fantasi just nu och vet inte riktigt vad jag ska skriva. 

Kan säga att jag ska lämna in datorn till datakillarna och hoppas på att dom kan lösa problemet imorn, då är det dags att ta tag i blorren igen. 

 
bjuder på en gammal bild sen sommaren 08



later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0