grattis sister ♥

jag måste börja med att be om ursäkt för denna enormt dåliga uppdateringen. Men min dator är helt off så jag får sno pappas när han inte har den, (vilket jag har gjort nu).
Vi har ju börjat våra praktikveckor nu hos mulle, (vår egna idrottslärare på skolan). En vecka är avklarad, nu återstår bara fem veckor. Hittills är det faktiskt riktigt roligt och väldigt slappt, så jag ska inte klaga.

Idag ringde klockan ganska tidigt för att vara en lördagsmorgon. Då var det dags att gå upp och sjunga för cicci som fyller år idag, grattis sis ♥. Sedan begav jag mig mot motorstadion för match, men resultatet ska vi inte ta upp här. okej, det var inte en jätte storl förlust med vi va spelade verkligen inte bra idag. Vi måste bättra oss tjejer! :) Blev årets första grillning idag, mums säger jag bara. Nu återstår bara att se vad som händer ikväll. kanske ska vara lite snäll och hänga med syrran ikväll nu när hon fyller år och allt.

Längtar till sommaren och värmen gör jag också, men den 17 maj så är det dags för mig, mamma och mia att upptäcka den grekiska ön lefkas, och det ska inte bli helt fel ska jag säga er. Får lite försprång med brännan till sommarn, haha.

det är där jag ska hänga om jag kollat rätt hotell,


hörs

PUSS

Kommentarer
Postat av: sis

TACK ! <3

2010-04-19 @ 17:15:01
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0