taggtråd känns det som



min dator är tillbaka och är nästan som en helt ny dator efter ett par veckors vila i mitt rum. så nu är det nya tag och dags för uppdatering varje dag. Så sluta inte att läsa.

jag sitter just nu i soffan med pappa och katten, är sjukis så slappar så mycket som det bara går. Tvingade mig till skolan idag, fråga mig inte varför jag gjorde det. känns som att jag sväljer taggtråd varje gång jag sväljer, halsen gör sjuukt ont, näsan rinner och öronen värker och ont i huvudet. ja, ni höra att det är dags för mig att bli sjuk igen. Så jag skippade både träningen i skolan och nu ikväll och skippar nog hela veckans alla träningar. Får ju inte vara sjuk när jag ska besöka grekland den 17 maj. För jag brukar ju ha oturen och vara sjuk väldigt länge om jag blir sjuk.  efter skolan hann jag med en liten snabbsväng på stan då en bikni fick följa med mig hem, kan visa den senare! :)

ser ut som att jag ska spendera kvällen i soffan med kissekatten, blir wallander - arvet senare som jag skulle sett på igår men somnade. hoppas den är great.

vi hörs senare så ska jag visa bikinin.

pusssicat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0