lite sommarkänslor



då var det dags för lite uppdatering kände jag.
Sitter just nu i min säng och kollar på millenium, ska snart krypa ner i sängen. ska upp tidigt imorgon för att åka och spela träningsmatch i sörping mot bråvalla. får se hur det kommer att gå.

Igår slängde jag, my och emma fram cyklarna och trampade ut till anton för grillning och bada tunna. Kan säga att det tog ett tag att cykla ut dit, haha och rädda va vi också. det väckte allt lite sommarkänslor det där med att cykla, som my sa.

Dagen har varit väldigt slapp, har i princip inte gjort något alls. Eller har ju faktiskt övningskört lite. Måste väl ändå säga att det gick ganska bra va. Fick några utbrott på pappa ibland bara, haha.

Tänkte att jag skulle få mig lite sömn nu så att jag orkar upp imorgon.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0