en fredag

hellu!

fredagskvällen har spenderats med my, olle, linda och felle. Vi gjorde väl inte speciellt mycket, felle och jag kollade på talang och solsidan och resten på en skräckfilm. hah.

Åkte till stan idag med emma och tove , det som följde med mig hem var linne, bh, nagellack och adidasbyxor, japp sånna som alla redan har typ. men har velat haft dom länge och letat efter om i mörkblå, men finns inte. och behövde ett par till typ jogging till praktiken så jag inte går runt i nästan samma varje dag. sen tycker jag att dom är snygga också.  det var väl det som hängde med hem.
kan ju kanske visa bilder om jag kommer ihåg nivet.

nu ska jag inta sängen, sweet dreams people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0