what should I do about it

huvudvärk fortfarande, vilket jag haft i ett par dagar nu. inte bra! Det är snart dags för träning, men den blir lugn för min del. Just nu ligger jag i soffan och har precis kollat på ett gammalt top model avsnitt, är väl snart dags att byta om till träningen. längtar väldigt mycket till kvällen faktiskt, börjar ju en hel del bra program idag, idol och andra avenyn. så jag antar att jag kommer bli sittande i soffan hela kvällen, mys!
Imorn bär det av till stockholm för att fira släkt som fyller år, ska bli mycket roligt. tror även att det blir shopping senare på eftermiddagen också, och shopping är ju aldrig fel.
Kan även säga att vi fått skolfoton idag och det är pinsamt att ens låta mig vara med i skolkatalogen med tanke på hur jag faktist ser ut på kortet, haha. but what should I do about it?
nänu ska jag byta om,

later, pussssssy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0