hoomies

befinner mig i sängen just nu, ligger och kollar på idol och bara slappar. mår nästan sämre idag, så får se om det blir någon skola för min del imorn. men tror så. Idag tänkte jag bra ta det lugnt, kolla på filmer och mysa lite med syster om hon tillåter det.
Igår var det tjejkväll hos felle med god mat och mycket snack. senare kom även grabbarna + rebecca.
riktig rolig lördagskväll, nästa helg taggar vi för göteborg och kanske party om vi kommer hem skapligt på lördagen.



nåra av bilderna vi tog.


nänu ska jag kolla idol,

laterooo, pussy

Kommentarer
Postat av: the other brownie braceface (linddda)

det var mys igår! snygga bilder måste jag säga! men vi vill ju se några på fb också ;) men krya på dig hörredu! sssuP

2009-09-13 @ 17:36:42
Postat av: the real brownie braceface, lisa (:

jaa, riktigt mysigt. måste vi göra om snart :D jo, försökte få in dom på fb men det gick inte. det va skit segt, så ska föröka sen nångång ;) ska jag. PUSSSY

2009-09-13 @ 19:20:21
Postat av: simon

hoppas du taggar för håkan sjukt mkt nu, för det är inte många dagar kvar och då ska vi äga! ;D

2009-09-14 @ 14:41:00
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0