spela spel.

befinner mig i sängen just nu, tar det bara lugnt och kollar på film. riktigt skönt faktiskt! skolan var ganska seg idag, började med att sitta och frysa på parken i en&enhalvtimma. Är förkyld så skippade träningen idag, kanske inte så bra idé att sitta där och frysa då. menmen. Efter skolan blev det en sväng på stan med angelica, ett par tights följde med i en påse hem. Kvällen ser lugn ut, blir nog att inta soffan vid åtta då det är mammas pojkar på tv, haha! Blir nästan lite nervös här i sängen, cicci springer runt utanför mitt rum och är uttråkad och vill spela spel med mig. kanske ska vara snäll och göra det? :)
en vecka kvar i skolan och sen lov, kan lova att jag längtar. Blir nog att åka till söderhamn den veckan men hoppas även på party på haloween som vi pratat om.

nu väntar cicci, bäst att leka lite med henne nu. hah.

best friends can forgive anything, i hesitate but also hope i guess.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you were my best friend...

2009-10-17 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0