nya dojjor

precis hemkommen från angelica, emma och rebecca va även där. Blev mycket snack och lite idol. kom dit vid halv tio för vi har nämligen firat ivona i stan eftersom att hon fyller år på måndag. käkade på golden bangkok, kan säga att thaimat inte är något att hurra för när det gäller mig. men visst gick maten i. framförallt friterade räkor, mums! jag och emma stannade kvar efter skolan för att invänta besöket på golden bangkok, en lång väntetid, närmare bestämt fyra timmar gick vi på stan. vi hann med en fika, lämna tillbaka ett par skor jag köpt. men även gå in och kolla på skor åt mig i alla skobutiker i hela norrköping, med efter mycket om och men hittade jag ju iaf ett par, men hade beslutsångest som ledde till nästan kramp i hela kroppen. valde mellan två skor tog dom som va minde snygga med abslout skönare. bra val! en väldigt mysig och slapp dag. tack brudar!



nu ska jag kolla på en bra film och sedan sova i minst 10 timmar :)

sweet dreams.
pusssyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0