monogami&polygami?

Jag har svenka,
det är tråkigt
och jag vill hem!
kortfattat så sitter jag i skolan och har svenska och gör något tråkigt arbete om monogami och polygami och fråga mig inte vad det är. Det är tråkigt och jag och moa har inte ens börjat. hah. dags att sätta igång nu kanske?
Dålig uppdatering på bloggen, jagvet. men har inte haft tid, varit mycket plugg i skolan nu. men det ser lugnt ut på den fronten nu så det dags att bli bättre på uppdateringen. Har ju dessutom inte fotbollsträningar längre, så nu blir det mer tid över till annat, men måste ju hålla igång lite ändå så att jag inte börjar rulla fram, så har tänkt att börja gymma och ta några löparrundor i veckan. fram med viljan bara!

nu tjatar moa om att vi ska jobba.
så later blorren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0