11 oktober

befinner mig i sängen och tittar på ensam mamma söker med cicci. Har legat i sängen nästan hela dagen och kollat på massa filmer. Precis så en söndag ska vara! Kollade på hockey idag också, viken vann :) men så himla kallt det var, hade ingen känsel i tårna när jag kom hem så ska klä på mig mer till nästa hockey match. nu ska jag kolla på en film och sedan sova. även en big day tomorrow, blev ännu mera braceface, får tandställning i underkäke imorn, så har proppat i mig massa mat. kommer ju knappt kunna äta imorn.
kan berätta helgen lite kortfattat, i fredags firade nåra tjejer i klassen ivona, så vi käkade på golden bangkok, supermysigt. sen åkte jag hem till gagga och va där med emma och rebecca :) i lördags slappade jag mest men på kvällen åkte jag till gagga med rebecca, emma linda och felle :) vi gick till melkes och käkade pizza och kollade på fotboll, även emma högö kom då. efter första halvlek gick i hem till tobbe för att se andra halvlek.
tack för en bra helg alla !

nu ska jag kolla film och sova.

pussy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0